Renowacja tapicerki skórzanej pojazdów
Renowacja tapicerki skórzanej pojazdów Warszawa
Tapicerka skórzana auta jest naturalnym produktem, który ulega starzeniu. Z biegiem czasu skóra traci swoją miękkość, a na jej powierzchni często pojawiają się załamania oraz pęknięcia.
Przetarcia tapicerki skórzanej w pierwszej kolejności pojawiają się w miejscach najbardziej narażonych na uszkodzenia mechaniczne - siedziska oraz boki oparc foteli.
Naprawa tapicerki samochodowej (skórzanej):
- usuwanie zagnieceń, przetrać, zadrapań,
- usuwanie dziur w tapicerce skórzanej - uswuwanie dziur wypalenia po papierosie,
- usuwanie plam i odbarwień,
- czyszcznie skóry z plam po długopisach, atramencie,
- farbowanie tapicerki skórzanej - przywrócenie fabrycznego koloru tapicerce,
- zmianę koloru tapicerki skórzanej,
- lakierowanie tapicerki skórzanej,
- nałożnie powłoki ochronnej.
Środki do renowacji skóry - wszystkie naprawy przeprowadzane są za pomocą profesjonalnych zestawów naprawczych angielskiej marki Furniture Clinic.
Przykładowy proces regeneracji tapicerki skórzanej - renowacja foteli skórzanych.
- przygotowanie powierzchni - czyszczenie tapicerki, odtłuszcznie,
- wypełnienie ubytków powierzchni skóry, podklejenie dziur, przetarć,
- nałożenie płynnej skóry i odtworzenie faktury,
- farbowanie tapicerki skórzanej,
- nałożenie lakieru o wymaganym stopniu połysku,
- zabezpieczenie powierzchni impregnatem do skóry,
Orientacyjne ceny naprawy tapicerki skórzanej;
- Szybki retusz - nałożenie pasty koloryzującej wypełniającej spękania oraz przetarcia - 120 (cała tapicerka),
- Naprawa fotela skórzanego - od 250 do 400,
- Naprawa tylnej kanapy - od 400 do 600,
- Naprawa boczków od 80,
- Napraw lakieru i farby na kierownicy od 120,
- Usuwanie dziur punktowy od 60,
Zmiana koloru dachu cabrio z zielonego na kolor beżowy
Renowacja skórzanego fotela Volvo XC70 Warszawa.
Renowacja skórzanych foteli samochodowych Warszawa - usuwanie plam tylny rząd XC90 - nowa farba na fotelach.
Regulamin usług GA-JAN
REGULAMIN USŁUG FIRMA GA-JAN, Szczęśliwicka 36A, Warszawa
GA-JAN, Janusz Gawot z siedzibą w Warszawie (dalej: Zleceniobiorca) świadczy usługi wyłącznie na zlecenie przedsiębiorcy (Klienta).
1. Od chwili przyjęcia Produktu Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie, utratę lub zniszczenie wyposażenia pojazdu wyłącznie w odniesieniu do rzeczy stanowiących fabryczne wyposażenie pojazdu bądź zamontowanych przez Zleceniobiorcę.
2. Osoba dokonująca zlecenia naprawy ponosi solidarną odpowiedzialność za dokonanie zapłaty wynagrodzenia za przeprowadzoną naprawę wraz z osobą bądź jednostką organizacyjną uprawnioną do dysponowania pojazdem, na której rzecz ma być wykonana usługa.
3. W przypadku niektórych usług (m. in. ozonowania pojazdu) wymagane jest uruchomienie silnika pojazdu, klient oddając autao potwierdza sprawność techniczną pojazdu (układu chłodzenia). Firma GA-JAN będzie monitorować temperaturę silnika według wskazań na desce rozdzielczej pojazdu.
4. GA-JAN może zatrzymać naprawiany pojazd do czasu całkowitej zapłaty należnego wynagrodzenia (prawo zatrzymania).
5. Po wykonanej naprawie w razie reklamacji Klient dostarcza pojazd do GA-JAN na własny koszt.
6. Termin wykonania naprawy/usługi jest zawsze ustalany indywidualnie.
7. Klient ma obowiązek odebrać pojazd z serwisu, najpóźniej po upływie 24h od daty powiadomienia o zakończeniu naprawy. W przypadku nieuzgodnionego pozostawienia auta naliczona zostanie opłata parkingowa 40zł za dobę związana z doubezpieczniem mienia powierzonego.
8. Na zakupione nowe Części Klientowi przysługuje12 miesięczna gwarancja jakości producenta. Na zakupione Części regenerowane Klientowi przysługuje 6 miesięczna gwarancja jakości. Gwarancja liczona jest od daty zakupu Części pod warunkiem jej montażu u Zleceniobiorcy lub montażu dokonanego zgodnie z technologią naprawy. Gwarant może odmówić uwzględnienia roszczenia gwarancyjnego w przypadku, w którym montaż Części został dokonany poza serwisem Zleceniobiorcy i bez zachowania standardów technologii naprawy.
9. W przypadku dostawy części przez Klienta, GA-JAN odpowiada tylko za poprawny montaż części. Odpowiedzialność za gwarancję przechodzi na klienta.
10. Za ilość paliwa Zleceniobiorca odpowiada tylko w przypadku, gdy na pisemne żądanie Klienta odnotowano jego poziom.
11. Klient zobowiązany jest usunąć z Pojazdu wszelkie rzeczy osobiste a także wyposażenie nie będące wyposażeniem fabrycznym bądź zamontowanym przez Zleceniobiorcę. Serwis GA-JAN nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone nienależytym zabezpieczeniem pojazdu przez Klienta, jak również za wszystkie rzeczy osobiste które pozostawił w pojeździe.
12. Ceny podane na stronie są jedynie informacją handlową i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 p.1 KC. Ceny obejmują czyszczenie auta o średnich zabrudzeniach. Nie uwzględniają one czynności dodatkowych takich jak np: czyszczenie sierści, czyszczenia aut zalanych środkami chemicznymi czy usuwania fakaliów lub wymiocin. Czynności te wyceniane są indywidualnie przy oględzinach auta.
13. Przy przyjęciu auta do serwisu na życzenie klienta zostanie spisany protokół stanu pojazdu. W przypadku dużych zabrudzeń karoserii i braku mozliwości oceny zarysowań i otarć auta, personel może odmówić jego sporządzenia.
14. Wszelkie spory wynikające z Umowy będą rozstrzygane według prawa polskiego przez sąd powszechny właściwy dla Zleceniobiorcy.
GA-JAN
Janusz Gawot
21.02.2007
Warszawa
Detailing wnętrza
Detailing wnętrza auta to najbardziej zaawasowany pakiet czyszczenia wnętrza pojazdu. Obejmuje on szereg drobiazgowych działań, które doprowadzą środek Państwa auta do stanu perfekcji.
Detaling wnętrza to nie tylko dokładne czyszczenie, ale także zabezpieczenie powierzchni tak, aby rezultat idealnej czystości auta towarzyszył Państwu jak najdłużej. Profesjonalne kosmetyki pozwolą usunąć drobne zmatowienia czy zarysowania elementów wnętrza.
Detailing wnętrza pojazdu - profesjonalna kosmetyka wnętrza pojazdu
- zabezpieczenie rzeczy pozostawionych w pojeździe,
- demontaż foteli pojazdu, kanapy dla lepszego dostępu do wnętrza,
- kilkuetapowe odkurzanie wnętrza pojazdu,
- ręczne wyczesywanie zabrudzeń takich jak sierść, włosy lub resztki traw,
- wykorzystanie sprężonego powietrza do wydmuchania zanieczyszczeń,
- czyszczenie komory na koło zapasowe.
- dobór odplamiaczy i środków czyszczących
- usuwanie ciężkich zabrudzeń (gumy do żucia, odplamianie)
- 3 etapowe pranie ekstrakcyjne tapicerki,
- pranie wykładziny pojazdu,
- pranie podsufitki pojazdu,
- pranie tapicerki siedzeń przednich,
- pranie tapicerki kanapy tylnej,
- prania boczków drzwiowych,
- pranie wykładziny bagażnika,
- suszenie wnętrza pojazdu,
- czyszczenie elementów plastikowych gorącą parą,
- czyszczenie detali wnętrza takich uszczelki drzwi, kratki wentylacyjne
- czyszczenie i pielęgnacja przełączników
- konserwacja dressingiem elementów plastikowych UV-stop,
- czyszczenie wyświetlaczy LCD,
- czyszczenie pedałów,
- czyszczenie prowadnic foteli,
- mycie szyb pojazdu (strona wewnętrzna),
- mycie progów
Czas trwania usługi: 1-2 dni
Cena usługi: od 400 zł ( auto małe )
od 500 zł ( auto średnie )
od 600 zł ( auto duże )
Usługa: OZONOWANIE wnętrza
(pakiet 60minut) – do pakietu 50zł
Mazad CX5 przed zabiegiem czyszczenie wnętrza
Po praniu elementów tapcerowanych, detalingu elementów plastikowych oraz czyszczeniu i konserwcji tapicerki skórzanej
Pranie fotelika samochodowego
Pranie fotelika samochodowego
Czyszczenie fotelika samochodowego to czynność, która powinna być wykonana z najwyższymi standardami. Skóra dzieci, a w szczególności niemowląt jest szczególnie narażona na podrażnienia. Do czyszczenia fotelików wymagana jest chemia, która jednocześnie usunie wszystkie plamy i zabrudzenia, a przede wszystkim będzie bezpieczna dla skóry maleństwa.
Materiał fotelika płukany hipoalergicznym płynem sprawi, że materiał będzie delikatny dla skóry, miękki i pachnący.
Pranie fotelika lub nosidełka samochodowego:
-
odkurzanie fotelika pojazdu,
-
pranie wstępne z odplamianiem,
-
czyszczenie pasów bezpieczeństwa i obudowy,
-
dezynfekcja fotelika pojazdu,
-
płukanie materiału preparatem hipoalergicznym,
-
suszenie i zabezpieczenie fotelika.
Czas trwania usługi: 6h z suszeniem
Koszt usługi: od 60zł czyszczenie fotelika z dezynfekcją
W zalezności o dostepności miejsc.
Do czyszczenia i prania fotelików samochodowych, korzystamy wyłącznie z chemii hipoalergicznej, przeznaczonej do prania rzeczy dziecięcych. Są to naturalne bio-środki renomowanych producentów, posiadające badania dermatologiczne.
Strona 6 z 7
Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/malita-fjt/html/pagination.php on line 90
Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/malita-fjt/html/pagination.php on line 96
Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/malita-fjt/html/pagination.php on line 90
Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/malita-fjt/html/pagination.php on line 96
Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/malita-fjt/html/pagination.php on line 90
Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/malita-fjt/html/pagination.php on line 96
Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/malita-fjt/html/pagination.php on line 90
Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/malita-fjt/html/pagination.php on line 96
Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/malita-fjt/html/pagination.php on line 90
Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/malita-fjt/html/pagination.php on line 96
Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/malita-fjt/html/pagination.php on line 90
Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/malita-fjt/html/pagination.php on line 96
Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/malita-fjt/html/pagination.php on line 90
Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/malita-fjt/html/pagination.php on line 96